خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/21 - 13:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ابراهیمی خبر داد:

اخذ دستگاه ام آر آی برای بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه ام آر آی بسیار پیشرفته با قدرت 1/5 تسلا از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان امام خمینی(ره) الشتر اختصاص و آماده نصب و بهره برداری است.

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه ام آر آی بسیار پیشرفته با قدرت 1/5 تسلا از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان امام خمینی(ره) الشتر اختصاص و آماده نصب و بهره برداری است. 



وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده مجوز احداث کارخانه استیل کورد اخذ و در اردیبهشت ماه سال جاری کلنگ آن به زمین زده می شود اینکارخانه در سلسله ساخته می شود و مکان آن توسط وزارت صمت انتخاب شده است. 



نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: ایمیدرو و فولاد مبارکه اعتبار چند هزار میلیارد تومانی برای احداث این کارخانه سرمایه گذاری کردند که می تواند در بهبود وضعیت اقتصادی حوزه انتخابیه تحول ایجاد کند. 



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین باید گفته شود که با ساخت کارخانه استیل کورد حدود چند صد نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول کار می شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359822
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار