خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/09 - 11:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
عسکری خبرداد؛

اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پروژه‌های ورزشی در داراب و زرین‌دشت

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، گفت: به دنبال پیگیری‌ها و درخواست مکتوب وزیر نفت با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار، جهت احداث پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت موافقت کرد.

محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از تخصیص اعتبار برای احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان‌های داراب و زرین دشت داد و گفت: به دنبال پیگیری‌ها و درخواست مکتوب از وزیر نفت، وی با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار، جهت احداث پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت موافقت نمود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: این اعتبار در راستای توسعه متوازن فضاهای ورزشی و احداث تعداد ۲۵ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، در مناطق محروم و روستایی شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه وضعیت فضای ورزشی در روستاها مناسب نیست، عنوان کرد: با ایجاد فضاهای ورزشی بیشتر می‌توان علاوه بر سلامت جوانان به سرگرمی و همچنین ایجاد انگیزه در آنها کمک کرد. روستائیان یکی از قطب های تولید هستند و می‌توانند کمک بسیار زیادی به ایجاد اشتغال داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380033
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار