خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 13:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کاظمی:

وزارت بهداشت کمبود پزشک متخصص در پلدختر را برطرف کند

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: وزارت بهداشت کمبود پزشک متخصص در پلدختر را برطرف کند.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با انتقاد از کمبود پزشک متخصص در شهرستان پلدختر گفت: با توجه به اینکه مردم مناطق محروم از جمله پلدختر از نبود پزشک متخصص در رنج هستند و تلاش های مستمری نیز برای حل این موضوع شده است، اما متاسفانه وزارت بهداشت در زمان توزیع پزشکان متخصص نگاهی به مناطق محروم نمی اندازد و یا اینکه با جدیت دنبال نمی کند.



وی افزود: اگر هم پزشکی برای منطقه محرومی در نظر گرفته باشد با توجیهاتی از جمله نبود امکانات پزشکی از حضور خود استنکاف می کند و همین موضوع باعث می شود تا اینکه مردم کیلومترها مسیر را برای درمان به مراکز استان و یا پایتخت طی کنند لذا انتظار می رود وزیر بهداشت حل چنین موضوعی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: نبود پزشک متخصص باعث رفت و آمدها و ایجاد خسارات و تصادفات جاده ای می شود که اگر نیاز پزشکی یک شهر محروم برطرف شود اینگونه ترددها نیز وجود نخواهد داشت.



نماینده مردم پلدختر در مجلس بیان کرد: شهرستان پلدختر نیاز جدی به پزشک متخصص از قبیل جراح عمومی، متخصص بیهوشی، ارتوپدی و زنان و زایمان دارد که باید وزارت بهداشت در این رابطه نگاه ویژه ای داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374159
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار