خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/24 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان خبر داد:

اختصاص اعتبار عوارض آلایندگی به شهرداری های رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده  بیست هزار میلیارد ریال عوارض حق آلایندگی مناطق نفتی برای شهرداری ها و دهیاری های خوزستان اختصاص یافت.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به پیگیری های صورت گرفته برای وصول قسط دوم عوارض حق آلایندگی مناطق نفت‌خیز برای شهرداری ها و دهیاری های رامهرمز و رامشیر اظهار کرد: با تلاش های انجام شده  بیست هزار میلیارد ریال عوارض حق آلایندگی مناطق نفتی برای شهرداری ها و دهیاری های خوزستان اختصاص یافت.



وی افزود:  طی روزهای اخیر دیدار و گفت وگویی با خاندوزی وزیر اقتصاد و  رئیس سازمان امور مالیاتی کشور  داشتم تا روند تخصیص عوارض مذکور به استان خوزستان و به صورت ویژه رامهرمز و رامشیر سرعت پذیرد.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد: اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان به حساب امور مالیاتی خوزستان واریز شد و این مبلغ نیز تحت عنوان عوارض حق آلایندگی مناطق نفت خیز به حساب شهرداری ها و دهیاری های مشمول در استان خوزستان و شهرستان های رامهرمز و رامشیر واریز می شود.



این نماینده مردم در مجلس گفت: از ملموس‌ترین تاثیرات این موضوع حمایت از اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی اخیر و نیز طرح‌های در حال تدوین و پژوهش شهرداری های دو شهرستان و نیز دهیاری های حوزه انتخابیه خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358955
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار