خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 13:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی:

اختصاص اعتبار برای ساخت سالن ورزشی 2 هزار نفری در ازنا

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس گفت: از مواردی که در نشست با وزیر نفت مقرر شد انجام گیرد اختصاص دو میلیارد تومان برای کمک به ساخت سالن 2 هزار نفری مسابقات شهر ازنا بوده است.

حسین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا نشستی با رئیس دانشگاه آزاد داشتم که در این نشست پیرامون حل مشکلات دانشگاه های آزاد حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد و مقرر شد موارد مطروحه پس از بررسی های لازم انجام شوند.



وی افزود: از مواردی که این نشست مطرح شد موضوع تعیین تکلیف زمین 15 هکتاری دانشگاه آزاد دورود برای واگذاری به کارکنان و اعضای هئیت علمی در قالب تعاونی مسکن، احداث دبیرستان معارف به عنوان مسئولیت اجتماعی در دورود و ... بوده است که امیدواریم این موضوعات انجام شوند.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: همچنین دیداری هم با وزیر نفت داشتم که در این جلسه پیرامون عقب نشینی دیوار شرکت نفت از وسط شهر ازنا مباحثی مطرح شد و در همین راستا نیز رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی را مامور به حضور میدانی و رفع مشکل کرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: از موارد دیگری که در این نشست مقرر شد انجام گیرد اختصاص دو میلیارد تومان برای کمک به ساخت سالن 2 هزار نفری مسابقات شهر ازنا بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374819
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار