خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 15:56
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حیدری مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های راهسازی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه بحث شد و مقرر شد این اقدام در اسرع وقت انجام شود.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گویی با وزیر جهاد داشتم که در این دیدار بر رفع مشکلات کشاورزی حوزه انتخابیه از جمله تامین نهاده های دامی، آب کشاورزی و اعطای تسهیلات تاکید شد.



وی افزود: همچنین دیداری هم با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه بحث شد و مقرر شد این اقدام در اسرع وقت انجام شود.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز ساخت چند مرکز جامع سلامت روستایی اخذ و برخی از آنها به بهره برداری رسیدند و برخی دیگر نیز در حال احداث هستند که امیدوارم با مساعدت های وزارت بهداشت تکمیل این مراکز سریعا انجام شود تا در به مردم خدمات ارائه دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373311
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار