خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 09:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آزادیخواه مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های آموزشی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این دیدار پیرامون تبدیل وضعیت نهضتی ها، حق التدریس ها و اخذ امکانات آموزشی برای مدارس حوزه انتخابیه و تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های آموزشی صحبت هایی مطرح شد و خوشبختانه قول مساعد داده شده است که موضوعات مطروحه را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.

احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های درمانی اختصاص یابد و در نشست های خود با مسئولان وزارت بهداشت این موضوع تاکید شد که در این رابطه نیز قول مساعد داده شده است. 

وی افزود: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این دیدار پیرامون تبدیل وضعیت نهضتی ها، حق التدریس ها و اخذ امکانات آموزشی برای مدارس حوزه انتخابیه و تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های آموزشی صحبت هایی مطرح شد و خوشبختانه قول مساعد داده شده است که موضوعات مطروحه را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: در بحث کشاورزی نیز نشستی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم کشاورزان و مشکلات این عزیزان مطرح شد و آقای وزیر نیز برای رفع مشکلات کشاورزان دستورات لازم را برای معاونین خود صادر کردند تا در اسرع وقت انجام گیرند. 

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین برای آبرسانی به برخی از روستاها که فاقد آب شرب هستند با آب و فاضلاب روستایی و قرارگاه امام حسن مجتبی مذاکراتی انجام گرفت تا کار آب کشی به روستاهای فاقد آب شرب پایدار صورت پذیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379531
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار