خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 15:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
شادمهر مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای احداث پل بایلر گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: برای احداث پل «بایلر» ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده اما بخاطر اختلاف ۲ دستگاه اداری (آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی) عملیات اجرایی آن هنوز شروع نشده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس گفت: در ۲ سال گذشته اقدامات خوبی از سوی دولت سیزدهم در استان گلستان و این شهرستان انجام شده که برخی از آنها مانند آبرسانی و اصلاح و تقویت شبکه برق برابر با ۴۰ سال قبل است.



امانقلیچ شادمهر بابیان اینکه اقدامات نظام و دولت به صورت مقایسه‌ای برای مردم ضروری است، افزود: بدون تردید مردم با شنیدن اخبار عملکرد مدیران دولت، امیدوار شده و مشارکت بالایی در انتخابات پیش رو خواهند داشت.



وی اضافه کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا لاینحل ماندن مشکلات کشور و ناتوانی مدیران برای رفع آن را به مردم القا کنند درحالی که همه مشکلات فعلی با کار و تلاش جهادی مدیران قابل رفع است.



شادمهر ادامه داد: برای احداث پل «بایلر» ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده اما بخاطر اختلاف ۲ دستگاه اداری (آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی) عملیات اجرایی آن هنوز شروع نشده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372111
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار