خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 14:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی مطرح کرد:

احیای جاده چهارخطه اشترینان-نهاوند/ضرورت توجه ویژه دولت به سدسازی در بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، ضمن تشریح اقداماتی که در جهت توسعه راه‌های این منطقه انجام داده است از پروژه جاده‌های چهارخطه توره-بروجرد و اشترینان-نهاوند به عنوان بخشی از این اقدامات یاد کرد.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در جهت توسعه راه‌های حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: یکی اقدامات ارزشمندی که در این منطقه انجام شد جاده چهارخطه توره-بروجرد بود که تکمیل شده و آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جاده چهارخطه اشترینان-نهاوند از دیگر اقدامات ارزشمندی بود که موفق شدیم با حمایت سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی از محل ماده 56 مبلغ 140میلیارد تومان از بانک توسعه تعاون اعتبارات لازم را برای آن تامین کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: با این اقدام توانستیم جاده اشترینان-نهاوند را احیا کنیم که در گذشته شاهد بروز تصادفات تلخ و ناگواری در آن بودیم.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: البته هم‌اکنون ضرورت دارد دولت محترم در حوزه سدسازی نیز توجه ویژه‌ای به شهرستان بروجرد داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377287
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار