خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/18 - 10:50
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی‌زاده:

احداث ۲ فضای آموزشی در شهرستان کارون با ظرفیت ۲۱ کلاس درس آغاز شد/ بودجه‌های دریافتی شهرستان کارون باید در جای درست برنامه‌ریزی و هزینه شوند

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با بیان اینکه احداث ۲ فضای آموزشی در شهرستان کارون با ظرفیت ۲۱ کلاس درس آغاز شد، گفت: مدرسه دخترانه ۱۲ کلاسه اسلام آباد و مدرسه دخترانه ۹ کلاسه قلعه چنان باهدف ایجاد عدالت آموزشی احداث خواهد شد.

موسوی زاده

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره افتتاح پروژه های شهرداری کوت عبدالله، گفت: متاسفانه شهر کوت عبدالله به دلیل تعلل و عدم پیگیری هنوز درگیر بدیهیات است. گاها شاهد تجمع و اعتراض کارگران شهرداری این شهر به دلیل حقوق های عقب افتاده هستیم، مگر کارگر شهرداری چه گناهی کرده که مسئولان پیگیری ضعیفی دارند!

نماینده مردم‌ اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت نامطلوب در برخی از خیابان‌های این شهر، افزود: بودجه‌های دریافتی شهرستان کارون باید در جای درست برنامه ریزی و هزینه شوند و برنامه‌ای دقیق برای بهبود این شهر وجود داشته باشد. پس از ۱۳ سال از شکل گیری شهرستان کارون کوت عبدالله هنوز این شهرستان فاقد سایت اداری است و باید در دولت چهاردهم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم به سرانجام برسد.

وی حقوق معوقه کارکنان و کارگران شهرداری کوت عبدالله و تامین پایدار برق روستاهای منطقه را از مطالبات اصلی مردم و کارگران بیان کرد و گفت: باید از مدیران و مسئولان شرکت‌های ساکن و اطراف شهرستان در رفع مشکلات اساسی و توسعه شهر استفاده و بهره ببرند.

مشکلات کشتار گاه صنعتی باوی پیگیری شد

موسوی زاده، با تاکید بر اینکه از کشتارگاه صنعتی شهرستان باوی بازدید داشت، گفت: کشتارگاه صنعتی دام شهرستان پتانسیل مناسبی جهت توسعه در میزان تولید گوشت مصرفی خانوار و تامین نیاز بازار را دارد که در صورت  تهیه وام‌های بانکی این موضوع نقش مثبتی در جذب جوانان جویای کار خواهد داشت. قطعا از بانک های عامل، سازمان های مربوطه  این مهم به صورت جدی پیگیری می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان  تاکید کرد: در صورت بهبود وضعیت فعلی این مجتمع صنعتی، ۶۰۰ نفر به نیروی کار این مجموعه افزوده خواهد شد.

نماینده  اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای ام اطمیر اهواز اظهار داشت: اعتبارات این پروژه از محل حق آلایندگی اختصاص و در هفته دولت به مردم اهدا گردید. امیدواریم با همت دولت چهاردهم و مسئولان اجرایی محلی طرح های نیمه کاره به پایان برسد و رضایتمندی بیشتر شهروندان حوزه انتخابیه فراهم گردد.

 موسوی زاده با بیان اینکه از فاضلاب دو محله غرب اهواز بازدید داشتند، اظهار داشت: اهالی محله گلدشت اهواز گلایه‌ها و مطالبات بسیاری در خصوص خدمات شهری وجود دارد و مسئولان شهری و خدمات رسان باید زودتر در جهت رفع مشکلات این محله اقدام کنند. باید تلاش کنیم  وضعیت پروژه فاضلاب قبل از زمستان و بارندگی‌ها پایان یابد و شرایط بهتر شود.

احداث ۲ فضای آموزشی در شهرستان کارون با ظرفیت ۲۱ کلاس درس آغاز شد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه احداث ۲ فضای آموزشی در شهرستان کارون با ظرفیت ۲۱ کلاس درس آغاز شد، گفت:  مدرسه دخترانه ۱۲ کلاسه اسلام آباد و مدرسه دخترانه ۹ کلاسه قلعه چنان باهدف ایجاد عدالت آموزشی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مناطق کم‌ برخوردار، افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه متوسطه اسلام آباد کارون به مبلغ قرارداد ۲۸۱ میلیارد ریال و به مساحت ۳۵۶۳ متر مربع و در زیر بنای آموزشی ۱۲۵۷ متر مربع احداث خواهد شد.مدرسه دخترانه ۹ کلاسه قلعه چنان کارون نیز با مبلغ قرارداد دویست و بیست و شش میلیارد ریال و مساحت زمین ۲۰۰۰مترمربع و مساحت آموزشی ۷۵۰ متر مربع ساخته خواهدشد.

گفتنی است این مراسم همچنین با  حضور حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه محترم شهرستان کارون، نمایندگان محترم مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون درمجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان،و جمع کثیری از مسولین شهرستان کارون و خیرین مدرسه ساز برگزارشد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 383053
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار