خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/22 - 10:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رجایی مطرح کرد:

احداث زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی برای مسکن مهر فولادشهر

نماینده مردم لنجان در مجلس، ضمن اشاره به بخشی از اقداماتی که در جهت توسعه حوزه آموزشی و فرهنگی این منطقه انجام داده است از احداث زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی ویژه مسکن مهر فولادشهر به عنوان یکی از این اقدامات یاد کرد.

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در بیان بخشی از اقداماتی که در حوزه فرهنگی و آموزشی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: تامین مبلغ 5 میلیارد تومان جهت تجهیز و تعمیر برخی مدارس و تامین مبلغ حدود 2 میلیارد تومان جهت تجهیز مرکز فنی و حرفه ای و پیگیری برای اتمام ساخت و افتتاح 3 مدرسه بعد از 8 سال توقف از جمله اقداماتی بود که در حوزه آموزش این منطقه انجام دادیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تامین کمک هزینه یک و نیم میلیارد تومانی برای موسسات قرآنی و دارالقرآن‌ها، کمک هزینه 3 میلیارد تومانی کانون‌های فرهنگی و کمک هزینه یک و نیم میلیارد تومانی جهت مساجد از دیگر اقداماتی بود که در جهت توسعه حوزه فرهنگی لنجام انجام شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل کتابخانه زاینده‌رود به مبلغ 400 میلیون تومان یکی از اقداماتی بود که در جهت تحقق مطالبات بخش اعظمی از مردم عزیز این منطقه پیگیری و انجام دادیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاسیس کانون فرهنگی و ورزشی جوانان لنجان و احداث زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی ویژه مسکن مهر فولادشهر اعم از احداث 10 مدرسه جدید، 5 مجموعه ورزشی، یک واحد دارالقرآن، یک واحد کتابخانه و یک کلانتری نیز از جمله موضوعاتی بود که به طور جدی پیگیری کردیم تا محقق شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376484
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی