خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/22 - 10:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سبزی مطرح کرد:

اجرای پروژه ملی انتقال آب از سد کوچری گلپایگان به ساوه/آغاز به کار دانشگاه دولتی از مهرماه در این منطقه

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، ضمن اشاره به روند اجرای پروژه ملی انتقال آب از سد کوچری گلپایگان به این منطقه از راه‌اندازی رشته پزشکی و آغاز بکار دانشگاه دولتی برای اولین بار در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

محمد سبزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در جهت توسعه حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: یکی از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در حوزه آبرسانی که در این منطقه اجرا شد اجرای بزرگترین پروژه ملی انتقال آب از سد کوچری گلپایگان بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اجرای این پروژه بعد از سال‌ها توقف انجام شد و با تخصیص 2500 میلیارد تومان اعتبارات از سوی قرارگاه خاتم النبیاء(ص) در حال انجام است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به برخی اقداماتی که در حوزه آموزش این منطقه انجام داده است، یادآور شد: بعد از سال‌ها برای اولین بار مجوز لازم برای تدریس رشته پزشکی را اخذ کردیم و الان 55 دانشجوی پزشکی در این رشته در حال تحصیل هستند و پیش‌بینی می‌شود در آینده مشکل کمبود پزشک در این منطقه حل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برای اولین بار مجوز راه‌اندازی دانشگاه دولتی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ کردیم و اعتبارات لازم نیز برای آن پیش‌بینی شده است و از مهرماه سال آینده اولین دانشجویان در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376478
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی