خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 09:35
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
بامری:

اجرای مصوبات سفر رهبری به سیستان‌وبلوچستان باعث ایجاد تحولی عظیم در استان می‌شود

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس دوازدهم، بابیان اینکه اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان باعث ایجاد تحولی عظیم در این منطقه خواهد شد، خواستار توجه دولت جدید به اجرای این مصوبات شد.

رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان را اقدامی هوشمندانه در جهت ایجاد تحولی عظیم در این منطقه دانست و افزود: ما از آقای مخبر نیز درخواست کردیم نسبت به اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در دهه هشتاد به استان سیستان و بلوچستان اقدام کنند که قطعا باعث ایجاد تحولی عظیم در این استان خواهد شد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، در تشریح مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، تاکید کرد: تامین زیرساخت‌های حوزه آب، دوبانده سازی راه‌ها، احداث خطوط ریلی، رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و جذب سرمایه‌گذار بخصوص در سواحل مکران و استفاده بهینه از ظرفیت مرزها، کشاورزی، صنعت و معدن از جمله مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است که قطعا به برون‌رفت از مشکلات این منطقه و ایجاد تحول در آن می‌انجامد.

وی تصریح کرد: ما همچنین از سرپرست نهاد ریاست جمهوری درخواست کردیم تا نسبت به اجرای مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان سیستان و بلوچستان اقدام کنند و این تنها انتظار مردم این منطقه از مسئولان اجرایی مربوطه در کشور است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: مردم استان سیستان و بلوچستان به اندک خدماتی که مسئولان مربوطه در جهت رفع مشکلاتشان انجام دهند، راضی هستند کما اینکه در زمان سرکشی به شهرهای مختلف حوزه انتخابیه مطالباتشان در حد تامین ترانس برق و امکانات اولیه است که با هزینه‌کرد مبالغ ناچیز نیز تحقق می‌یابد بنابراین امیدواریم دولت جدید بعد از اینکه استقرار پیدا کرد با جدیت بیشتری به پیگیری تحقق مطالبات مردم این منطقه بپردازد. همچنین اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان را در اولویت دستورکار خود قراردهد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: رییس جمهور شهید یک بسته 60همتی آماده کرده بودند که با استفاده از اعتبارات این بخش، انجام اقدامات لازم در حوزه‌های مختلف هفت گانه مرز، کشاورزی، صنعت و معدن، اشتغال ، بهداشت، راه‌ها، خطوط ریلی و انتقال آب دریای عمان به این استان و دو استان مجاور هم در دستورکار بود بنابراین از سرپرست نهاد ریاست جمهوری درخواست می‌کنیم این بسته را ابلاغ کنند تا بخش زیادی از مشکلات این استان حل شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380645
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار