خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/18 - 12:13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
محمدصالحی مطرح کرد:

اجرای طرح کاداستر برای بیش از 70 درصد زمین‌های فریدن و فریدونشهر

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس، ضمن تشریح روند آزادسازی سند 22هزار هکتار از اراضی حوزه انتخابیه خود تاکیدکرد که یکی دیگراز اقدامات مهمی که در حوزه منابع طبیعی این منطقه انجام شده است اجرای طرح کاداستر و حدنگاری برای بیش از 70 درصد زمین‌ها بوده است.

حسین محمدصالحی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان اقداماتی که در حوزه منابع طبیعی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در طول دو سال اخیر با فعال شدن کمیسیون رفع تداخلات حدود 22هزار هکتار از اراضی این منطقه آزاد و سند منابع طبیعی باطل شد و مجدد به اراضی کشاورزی مستثنیات بازگشت.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که برای این منطقه دنبال کردیم سنددار شدن زمین‌های کشاورزی بوده که از مصوبات این مجلس بود که در حال اجرا شدن است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات خوبی که انجام شد اجرای طرح کاداستر و حدنگاری برای بیش از 70 درصد زمین‌های این منطقه بود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم با همکاری کشاورزان زمین‌های کشاورزی دارای سند تک برگ شوند که گام مهم و موثری در جهت توسعه کشاورزی و حفظ زمین‌ها و کاربری آنها خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376853
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی