خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 11:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مرادی مطرح کرد:

اجرای طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی در استان هرمزگان/تامین اعتبارات حوزه سلامت این استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه‌ها

نماینده مردم بندرعباس در مجلس دوازدهم، به تشریح روند اجرای طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی در استان هرمزگان و تامین اعتبارات لازم برای حوزه سلامت این استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه‌ها پرداخت.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در تشریح برنامه‌های خود برای رفع مشکلات حوزه سلامت حوزه انتخابیه‌اش، گفت: طرح توسعه بیمارستان 264 تخت خوابی شهید محمدی بندرعباس با تامین اعتبارات لازم از محل مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اجرا شده است و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بنابراین تکمیل این پروژه را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان کودکان با 128 تخت با تامین اعتبارات لازم از محل مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه‌ها و صنایع از جمله پروژه‌های مطلوبی در حوزه سلامت این منطقه بود که اجرا شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون پروژه احداث بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس هم توسط دولت در حال اجرا است و تاکنون بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بنابراین تکمیل این پروژه را نیز به طور جدی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: احداث بیمارستان 128 تخت خوابی ارتش نیز یکی دیگر از پروژه‌های حوزه سلامت این منطقه بوده که به اتمام رسیده است و طبق توافقنامه‌ای بین ارتش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجهیز شد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در مجموع افزودن حدود 2500 تخت بیمارستانی به کل استان هرمزگان در دستورکار قرار دارد که بخشی از آنها به مرحله بهره‌برداری رسیده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 379981
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار