خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/10 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد:

آبرسانی به چند روستای اسفراین؛ پیگیری جهت تامین اعتبار برای اجرای پروژه های آبرسانی در حوزه انتخابیه

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو حدود ۴۱ روستای شهرستان اسفراین دارای آب شرب پایدار شدند.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو حدود ۴۱ روستای شهرستان اسفراین دارای آب شرب پایدار شدند.



و️ی افزود: با اجرای پروژه آبرسانی منطقه دشت اسفراین حدود 106روستای شهرستان به آب شرب پایدارمتصل می شوند و این نیز می تواند اقدام مطلوبی در حوزه آبرسانی باشد اگرچه باید برنامه ریزی انجام داد و مشکل آب شرب و پایدار روستاهای حوزه انتخابیه را برطرف کرد. 



نماینده مردم اسفراین در مجلس اظهار کرد: هم اکنون 41مورد از این روستاها در قالب چهار مجتمع روستایی به نام های زرق آباد،سینان،دولت آباد و احد از آب شرب پایدار متصل شدند همچنین باید گفته شود که این پروژه آبرسانی بااعتباری حدود 35میلیارد تومان افتتاح شد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۶۵روستای دیگر نیز در قالب مجتمع زرق آباد در دست اقدام است و برای اتمام این پروژه بیش از ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است./



پایان پیام

  • کد خبر : 358058
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار