خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/08 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوچکی نژاد:

9 دی نقطه عطفی در پیوند میان آحاد مردم و نظام اسلامی بود

نماینده مردم رشت در مجلس اعتقاد دارد آسیب زدن به اقتدار جمهوری اسلامی هدف اصلی فتنه گران بود اما حماسه نهم دی ماه نقطه عطفی برای از بین بردن این دسیسه ها بود.

جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، گفت: نظام جمهوری اسلامی شاهد حماسه عظیم مردمی در این روز بود زیرا فتنه گران و افرادی که طی چهار دهه با نظام اسلامی مشکل داشتند به میدان آمده بودند تا آسیب جدی به اموال عمومی و مردم وارد کنند.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک باید اذعان کرد آسیب زدن به اقتدار جمهوری اسلامی هدف اصلی این افراد بود اما حماسه نهم دی ماه نقطه عطفی برای از بین بردن این دسیسه ها بود.



وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماه قدرت جمهوری اسلامی در داخل و عرصه بین الملل را افزایش داد، ادامه داد: بر این اساس مسئولان و سیاستمداران نیز در شرایط کنونی باید تلاش کنند تا مشکلات و دغدغه های مردم را برطرف کنند زیرا این مردم برای حمایت از اقتدار نظام در همه عرصه ها حضور دارند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی در مقطع کنونی که مردم به شدت تحت فشار اقتصادی قرار دارند و مشکلات زیادی را تجربه می کنند، مسئولان باید کمر همت ببندد و به مردم کمک کنند زیرا پایه های جمهوری اسلامی بر دوش مردم قرار دارد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک پیوند عمیقی میان آحاد مردم و نظام اسلامی وجود دارد که حماسه نهم دی ماه مصداق بارز آن محسوب می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 334639
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار