خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/13 - 17:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رئیس فراکسیون عشایری مجلس:

‏عشایر کشور طلایه دار ارزش‌های انقلاب هستند/ پیگیری مشکلات عشایر با عزم قاطع مجلس و دولت

‏ ‏عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از غیرتمندی، ایستادگی و روحیه انقلابی عشایر کشور در راه تحقق آرمانهای نظام اسلامی تجلیل کرد.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران عشایر استان اردبیل و یادواره ۱۸۵ شهید والامقام عشایر شهرستان مرزی اصلاندوز مغان که با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد و اصلاندوز، عاملی استاندار اردبیل، سردارمحمدی اصل فرمانده سپاه استان اردبیل، سرهنگ سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، پاپی‌زاده رئیس سازمان امور عشایری کشور و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در شهرستان مرزی اصلاندوز برگزار شد گفت: عشایر زینت کشور، مایه افتخار ملت ایران و طلایه دار ارزشهای های انقلاب هستند.



رئیس فراکسیون عشایری مجلس یازدهم با اشاره به خدمات فراموش نشدنی عشایر در جنگ تحمیلی، مرزداری و مقابله با تهدیدات را کارنامه فراموش نشدنی عشایر کشور دانست و افزود: شهدای عشایر در حماسه آفرینی برای کشورمان درخشیدند. عشایر قدرشناس در فتنه اخیر دست رد به سینه معاندان زده و فتنه انگیزان را ناکام کردند.



عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تلاش عشایر در تأمین پروتئین مورد نیاز و کاهش وابستگی به مواد گوشتی بر ضرورت توجه به نیازهای آنان تأکید کرد.











حضور کریمی فیروزجایی در مراسم عشایر


کریمی فیروزجایی تأمین آب شرب پایدار، خرید تانکرهای آبرسان، ساماندهی ایل راه ها و بهسازی جاده های دسترسی عشایری، تهیه تسهیلات ارزان قیمت برای تأمین علوفه و خرید تضمینی گوشت قرمز عشایر را از دولت خواستار شد و افزود: مشکلات و تنگناهای عشایر غیور با هماهنگی و عزم قاطع مشترک مجلس و دولت پیگیری می شود.



رئیس فراکسیون عشایری مجلس همچنین با اشاره به مصوبات خوب مجلس برای رفع مشکلات این قشر پویا در سال جاری از سازمان برنامه و بودجه خواست تا در زمینه تخصیص اعتبارات مربوط به سازمان عشایر هماهنگی و اقدام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353161
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار