خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/12 - 14:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
مرادی تاکید کرد:

۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره بیانگر تقابل حق و باطل است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت:جنگ نرم استکبار جهانی نشان می دهد که چهره آن ها تغییر کرده ،اما ماهیت واقعی و دشمنی آنها تغییری نکرده است.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به فرارسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران شکل گرفت و پس از آندر جبهه شبیخون فرهنگی، جنگ اجتماعی و نابرابر رسانه‌ای نیز با تدبیر و هوشیاری مردم، آمریکا از ملت ایران شکست خورد.



نماینده مردم بندرعباس،قشم،ابوموسی،حاجی آباد و خمیر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره بیانگر تقابل حق و باطل بوده است، مطرح کرد: پس از انقلاب اسلامی، آمریکا در قالب جنگ سخت و هم در قالب جنگ نرم، تلاش های بسیاری برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی کرده و برای جنایات خود از شیوه‌های مختلف استفاده کرده است.



مرادی با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد سلطه طلبی و دشمنی آمریکا با ملت ایران است، تاکید کرد: یوم الله ۱۳ آبان برگ زرینی از کتاب ۴۱ ساله انقلاب اسلامی است و حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم از آن یاد کردند.



بیشتر بخوانید:





مرادی با اشاره به رویدادهای ۱۳ آبان، مطرح کرد: مردم ایران از ۱۳ آبان سه خاطره بزرگ را دارند؛ تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، روز دانش آموز که دانش آموزانمان به خاک و خون کشیده شدند و روز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در سال 58 ،در روز ۱۳ آبان اتفاق افتاده است.



وی با بیان اینکه ایالات متحده در رابطه با ایران شکست‌های پی‌درپی را تجربه می‌کند، تصریح کرد: آمریکا به امید واهی وادارکردن ایران برای نشستن پای میز مذاکره، فشار تحریمی خود علیه کشورمان را افزایش داده است، همین مسئله و لزوم مقابله با این رویکرد خصمانه اهمیت برگزاری باشکوه یوم الله ۱۳ آبان البته با شرایط خاص را برای ما دو چندان کرده است.






این نماینده مردم در مجلس یازدهم  با اشاره به شکل جدید حرکت استعمار و استثمار در جهان، تصریح کرد:جنگ نرم استکبار جهانی نشان می دهد که چهره آن ها تغییرکرده، اما ماهیت واقعی و دشمنی آنها تغییری نکرده است. استکبار جهانی امروز با توطئه های فرهنگی و جنگ نرم به سمت مبارزه با کشورها و براندازی حرکت می کند.



نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون بکشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 307469
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار