خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/11 - 10:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
جوکار در نشست امضای تفاهمنامه میان کمیته امداد،استانداری یزد و سپاه الغدیر برای احداث مسکن محرومان:

یزد در شاخص‌های درآمد و تولید ثروت از استان‌های برتر کشور است

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس در نشست امضای تفاهمنامه میان کمیته امداد، استانداری یزد و سپاه الغدیر برای احداث مسکن محرومان گفت: یزد در شاخص‌های درآمد و تولید ثروت از استان‌های برتر کشور است اما پدیده مهاجرت مشکلات جدی برای استان یزد ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در نشست امضای تفاهمنامه میان کمیته امداد، استانداری یزد و سپاه الغدیر برای احداث مسکن محرومان حضوریافت.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست گفت: کمیته امداد در بحث ایجاد اشتغال از دستگاه‌های دولتی نیز موفق‌تر بوده و اقدامات مهمی انجام داده است.



وی بیان کرد: استان یزد در نگاه اول استان برخورداری به نظر می‌رسد همچنانکه در زمینه نیروی ساده کمبود نیرو داریم و از استان‌های مختلف به یزد مهاجرت انجام می‌شود و این امر سبب حضور ۱۵۰ هزار حاشیه نشین شده است.



جوکار عنوان کرد: یزد در شاخص‌های درآمد و تولید ثروت از استان‌های برتر کشور است اما پدیده مهاجرت مشکلات جدی برای استان یزد ایجاد کرده که این امر بر جمعیت مددجوی کمیته امداد افزوده بنابراین یزد نیازمند نگاه ویژه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 354467
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار