خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/08/05 - 15:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حسینی‌کیا:

کمک های مالی جمع شده توسط سلبریتی برای آسیب دیده‌گان زلزله هزینه نشده است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مشکلات زلزله زدگان، دولت باید به روند بازسازی این مناطق شتاب جدی بدهد، چرا که بسیاری از خانواده‌ها هنوز در کانکس و چادر زندگی می‌کنند و باید هر چه سریع تر از این وضعیت خارج شوند.

 سیدجواد حسینی‌کیا  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در رابطه با وضعیت زلزله‌زده‌گان استان کرمانشاه با فرا رسیدن فصل سرما گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مشکلات زلزله زدگان، دولت باید به روند بازسازی این مناطق شتاب جدی بدهد، چرا که بسیاری از خانواده‌ها هنوز در کانکس و چادر زندگی می‌کنند و باید هر چه سریع تر از این وضعیت خارج شوند.  



کمک های مالی جمع شده توسط سلبریتی برای آسیب دیده‌گان زلزله هزینه نشده است



نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از کمک های مالی دریافتی توسط افراد مشهور و سلبریتی برای آسیب دیده‌گان زلزله هزینه نشده است ، افزود: متاسفانه  اعتماد به افراد سرشناس و مشهور به جای دستگاه‌های دولتی و حمایتی، ضعف ساختار کلی ما را نشان می‎دهد. این افراد نشان داده اند که منافع خودشان را به مصالح مردم و کشورشان ترجیح می‌دهند.



بیشتر بخوانید: 





عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد افراد مشهور و سلبریتی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده تصریح کرد: متاسفانه هیچ اقدام موثری برای مردم آسیب دیده انجام نداده اند و به نوعی به اعتماد آنها خیانت کرده‌اند. در واقع عملکرد نامناسب این افراد تجربه‌ای شد تا مردم به نهادهای حمایتی بیشتراعتماد کنند، بدون شک نهادهایی چون هلال احمر، سازمان بهزیستی و کمیته امداد خدمات بهتری ارائه می‌کردند.



دلایل کاهش اعتماد مردم به مسئولان دولتی و دستگاه‌های حمایتی چیست؟ 



بخشی از این بی اعتمادی‌ها به واسه تبلیغات منفی توسط رسانه‌های دشمن است همچنین بخشی نیز به دلیل اطلاع رسانی نامناسب  نهاد‌های حمایتی از نحوه و میزان کمک‌ها و عملکرد خود است و البته عملکرد ضعیف و پراشتباه برخی از مسئولان نیز در این بی اعتمادی ها بی تاثیر نبوده است



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در رابطه به دلایل کاهش اعتماد مردم به مسئولین دولتی و نهادهای حمایتی اظهار کرد: بخشی از این بی‌اعتمادی‌ها به واسطه تبلیغات منفی توسط رسانه‌های دشمن است همچنین بخشی نیز به دلیل اطلاع رسانی نامناسب  نهاد‌های حمایتی از نحوه و میزان کمک‌ها و عملکرد خود است و البته عملکرد ضعیف و پراشتباه برخی از مسئولان نیز در این بی اعتمادی ها بی تاثیر نبوده است، در مجموع همه این موارد باعث شدکه مردم به افراد مشهور اعتماد کنند. عملکرد نا‌مناسب سلبریتی ‌ها نیز نشان داد که اعتماد به آنها رفتن به بی راهه است. 



نظارت مالی بر عملکرد سلبریتی‌ها در زلزله کرمانشاه 



عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جلسات متعدد مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با شورای تامین استان برای نظارت بیشتر  بر عملکرد افراد مشهور گفت: موضوع حسابرسی به عملکرد این افراد در زمینه ساخت و ساز و کمک رسانی به مردم زلزله زده همواره در جلسات مطرح می‌شود چرا که باید دستگاه‌های نظارتی با حساسیت بیشتری این موضوع را پیگیری کنند. این پیگیری‌ها باعث شده برخی از این افراد به دادگاه ها احضار شوند. /



 پایان پیام

  • کد خبر : 265276
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار