خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 12:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
منتظری در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار:

کارکنان کتابخانه ها در ترویج و توسعه فرهنگ در زمره سربازان خط مقدم محسوب می‌شوند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلام در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: کارکنان کتابخانه ها و به ویژه کتابداران در ترویج و توسعه فرهنگ در زمره سربازان خط مقدم محسوب می‌شوند که با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا منتظری ، نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلام در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: ساختار فعلی نهاد کتابخانه های کشور با مشکلات بنیادی متعددی روبرو است که تلاش کردیم تا پایان امسال اصلاح ساختار این نهاد و همچنین مشکلات کتابداران را مصوب کنیم.



وی افزود: کارکنان کتابخانه ها و به ویژه کتابداران در ترویج و توسعه فرهنگ در زمره سربازان خط مقدم محسوب می‌شوند که با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: انتظار است که والدین و خانواده‌ها بخشی از فضای خانه را برای کتابخوانی فرزندان اختصاص دهند و در ساعاتی از شبانه روز به مطالعه جمعی بپردازند.



منتظری گفت: دست یابی به توسعه و پیشرفت مسیری جز دانایی و استفاده از ظرفیت و توان کتاب ندارد که برای آن باید تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را مورد توجه بیشتر قرار داد.



وی بیان کرد: شناسایی آمار افرادی که بیشترین مراجعه را به کتابخانه عمومی دارند باید در راستای ترغیب و تشویق دیگر افراد به مطالعه انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 352310
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار