خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/26 - 14:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آذری:

کارخانه آساک دوچرخه در آینده ای نزدیک واگذار می شود

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: کارخانه آساک دوچرخه در آینده ای نزدیک به بخش خصوصی واگذار می شود.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: تلاش هایی انجام شد تا چندین صنایع مختلف را در شهرستان های قوچان و فاروج احداث کنیم و با توجه به اینکه بنیاد مستضفعان حدود 230 هکتار زمین را در حوزه انتخابیه ام دارا است در جلسه ای با آقای فتاح مقرر شد این زمین های برای احداث صنایع تولیدی اختصاص یابند.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس افزود: حمایت از سرمایه گذارها و پرداخت تسهیلات به منظور اجرای طرح های توسعه ای  از اولیت های و تلاش های اینجانب در مجلس است تا وضعیت اشتغال در منطقه بهبود پیدا کند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با ایجاد کشت های گلخانه ای و کنترل شده می توان میزان اشتغال را در واحد سطح هکتار به ۱۰ الی ۱۵ برابر افزایش داد و اشتغال پایدار را در تمامی فصول سال حفظ نمود.



آذری اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته مصوبه منطقه ویژه اقتصادی حوزه انتخابیه ام به تصویب رسید و همچنین چند هلدینگ همچون کارخانه تبرک و آب معدنی  با حدود 100 نفر مشغول به فعالیت هستند؛ ضمنا به دنبال توسعه زیرساخت های شهرستان نیز هستم.



این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: با پیگیری های مستمر کارخانه آساک دوچرخه را که قدمت طولانی داشته راه اندازی شده است باید گفته شود این کارخانه قبلا تحت نظر وزارت صمت بود و در سال 83 به بخش خصوصی واگذار شد که پس از آن دچار بحران و رو به افول رفت اما در حال حاضر مدیریت آن خلع ید شده و در اختیار دستگاه قضایی است .



وی اظهار کرد: در کارخانه آساچ دوچرخه حدود 100 نفر مشغول به کار هستند و در آینده نزدیک به بخش خصوصی واگذار می شود تا توسعه یابد و اقتصاد منطقه را پویا کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 331536
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار