خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 12:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نوروزی در تذکر شفاهی:

چرا وعده دولت برای رفع مشکلات حوزه سلامت در علی آباد کتول محقق نشد

نماینده مردم علی آباد در مجلس از عدم توجه دولت به ویژه وزیر بهداشت نسبت به وعده های داده شده در خصوص رفع مشکلات حوزه سلامت حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: فرهنگیان بیش از 30 سال زحمت کشیدند اما الان بعد از گذشت یک سال و نیم هنوز پاداش آن ها پرداخت نشده است.



نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: کارکنان وزارت بهداشت و درمان بازنشسته شده و هنوز چشم انداز حمایت دولت هستند آن هم در شرایطی که با افزایش تورم مواجه هستیم، همچنین دولت باید به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه داشته باشد هرچند ما در مجلس در برنامه هفتم توسعه به این موضوع توجه کردیم.



وی در ادامه نسبت به عدم توجه دولت به فوق العاده ویژه پرستاران تذکر داد و افزود: بهورزانی که در زمان شیوع کرونا سخت کوش بودند و زحمات زیادی کشیدند نیاز به حمایت بیشتری دارند.



نوروزی در تذکر به وزیر بهداشت و درمان یادآور شد: شما چند بار به علی آباد کتول سفر کردید، چرا مردم این منطقه که در زمان انقلاب و جنگ نقش آفرین بودند باید از کمبود پزشک متخصص رنج ببرند آن هم در شرایطی که سومین شهر استان در مسیر بین المللی است چرا به وعده خود برای رفع کمبود پزشک عمل نکردید، همچنین تبدیل بیمارستان علی آباد کتول به بیمارستان آموزشی از مصوبات سفر رئیس جمهور بود چرا هنوز در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به استان محقق نشده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: دولت باید نسبت به رفع گرانی و حل مشکلات مردم، به ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، بازنشستگان، کارمندان و کارگران در قالب صدور کالابرگ یا بن کالا اقدام کند تا سفره آن ها بیش از این کوچک نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 372787
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار