خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/30 - 08:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حق وردی خبر داد

پیگیری مشکلات مخابراتی و تعریض جاده اصلی روستای های الورد دهشاد بالا و پائین شهریار

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس در دیدار با مردم روستای های الورد دهشاد بالا و پائین شهریار از پیگیری مشکلات مخابراتی و تعریض جاده اصلی این روستاها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد و عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی جهت بازدید میدانی در راستای بررسی مشکلات و دیدار با مردم در روستای های الورد دهشاد بالا و پائین حاضر شد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن بازدید میدانی از نقاط مختلف این روستاها در جلساتی جداگانه با اعضای محترم شورا و‌دهیاران این مناطق حاضر شد.



حق وردی در دیدار با مردم به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و خاطر نشان کرد:حریم رودخانه و تامین آب شرب ‌از مشکلات اساسی این‌مناطق بود  که در جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفت، با پیگیری های مستمر و دعوت از مسئولین عالی کشوری و‌استانی این مشکلات بررسی و حل گردید.



وی در خصوص مشکلات مخابراتی و تعریض جاده که از مطالبات اصلی مردم بود بیان کرد: تقویت سایت های مخابراتی منطقه متاسفانه به دلیل عدم ثبات در مدیریت شهری در شهرداری های باغستان و صباشهر و همینطور تعریض جاده اصلی که مهمترین مطالبه به حق مردم می باشد مغفول مانده که قطعا پیگیری‌های لازم در جهت حل این مشکلات انجام خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 337258
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار