خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/25 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فرزانه مطرح کرد

پیگیری سهمیه علوفه برای دامداران روستای دونا سفلی شهرستان نور

نماینده مردم محمود آباد و نور در مجلس در جلسه بررسی مشکلات روستای دونا سفلی شهرستان نور از پیگیری سهمیه علوفه برای دامداران این روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات روستای  دونا سفلی از توابع بخش  بلده شهرستان نور حضور یافت.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست رئیس شورای اسلامی روستای دونا سفلی بخش بلده ضمن ارائه گزارش عملکرد در خصوص پیگیری مشکلات روستای مذکور خواستار رسیدگی به مشکلات مطروجه شد.



وی افزود: مهمترین موارد و مشکلاتی که در این نشست؛ عدم پاسخ به درخواستهای سهمیه آرد اهالی این روستا، پیگیری سهمیه علوفه برای دامداران روستای دونا سفلی، پیگیری سهمیه سوخت، خسارات وارده توسط مجریان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فعال شدن خانه بهداشت، بازنگری طرح هادی روستا، مشکلات و چالشهای موجود در حوزه راه سازی و در مورد ساخت و سازهای غیر مجاز و مختومه نمودن پرونده های قضایی و تضییع حقوق عامه بود.



فرزانه با بیان اینکه پس از شنیدن درخواست ها و دریافت مشکلات روستای دونا سفلی، ضمن پیگیری های تلفنی با مسئولان شهرستانی و استانی تصریح کرد ؛ می بایست در اسرع وقت جلسات و نشست هایی با حضور مسئولان شهرستانی و مدیران استانی برنامه ریزی گردد تا عمده مشکلات روستا مرتفع و به درخواست ها پاسخ داده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 341927
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار