خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/13 - 11:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگدلی مطرح کرد:

پیگیری برای رونق کشاورزی و رفع معضل بیکاری در خدابنده/دولت‌ها نباید برای کسب درآمد دست در جیب مردم کنند

نماینده مردم خدابنده در مجلس دوازدهم، از معضل بیکاری و مشکل تامین معیشت به عنوان مهمترین چالش‌های کنونی حوزه انتخابیه خود یاد کرد و رفع آنها را در گروی رونق کشاورزی و رفع مشکل کشاورزان در این منطقه دانست.

احمد بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان برخی مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود که برای رفع آنها به طور جدی برنامه‌ریزی کرده است، گفت: متاسفانه در این منطقه نیز همچون سایر نقاط کشور با مشکلاتی در حوزه تامین معیشت و ایجاد اشتغال برای جوانان مواجه هستیم و با اینکه این مشکل در کل کشور وجود دارد اما در شهرهای کوچک همچون خدابنده که مردم درآمد کمتری هم دارند نمود بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان خدابنده از پتانسیل خوبی در حوزه کشاورزی برخوردار بوده و رونق این حوزه می‌تواند به رفع معضل بیکاری در این منطقه منتهی شود قطعا رفع مشکلات کشاورزان را با اولویت پیگیری خواهیم کرد.

بیگدلی در ارائه راهکار برای رفع مشکلات کشاورزان، خاطرنشان کرد: لازم است مجلس و دولت به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مشکل کشاورزان در تامین امکانات مورد نیازشان همچون تامین کود شیمیایی همچنین ایجاد بستری مناسب برای خرید تضمینی محصولاتشان رفع شود.

وی یادآور شد: متاسفانه کشاورزان در سال‌های اخیر در زمینه تامین کود شیمیایی برای گندم‌کاران و نحوه پرداخت هزینه گندم خریداری شده از آنها و تامین آب کشاورزی با مشکلات جدی مواجه بودند بنابراین لازم است تلاش کنیم تا کشاورزان از این نظر در آرامش باشند و دغدغه نان نداشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: اگر ما تلاش کنیم که گرفتاری جدیدی برای مردم ایجاد نکنیم و به آنها در جهت رفع مشکلاتشان کمک کنیم و قانونگذاران با تصویب یا اصلاح قوانین مورد نیاز و دولت با اجرای صحیح قانون در کنار آنها باشیم قطعا می‌توانند مشکلات معیشتی خود را رفع کنند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، افزود: آنچه مسلم است دولت‌ها نیازمند کسب درآمد هستند اما نباید برای تامین درآمد دست در جیب مردم کنند بنابراین لازم است راه‌های دیگری را برای درآمدزایی بیابند تا مجلس هم از آن حمایت کند. /

پایان پیام

  • کد خبر : 379203
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار