خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/29 - 19:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تبریک شهریاری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی هفته بسیج را به تمام بسیجیان به ویژه بسیج جامعه پزشکی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام تبریک حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای یادآوری روزهای بزرگ و خاطره انگیز تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی که سند تأسیس نهاد جهادی و مردمی به امضای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رسید. 



تأسیس شجره مبارکه بسیج ریشه در باور « مردم محور » امام راحل داشت که کوشید تا از اعجاز حضور مردم برای فتح همه قلل افتخار و ایستادگی بهره گیرد. 



بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی از ایمان عمیق به لطف و یاری خداوند متعال، دردمندی و دغدغه داشتن، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته‌های خود برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی است .



بسیج جامعه پزشکی و سنگرداران عرصه سلامت نیز در کنار اقشار مختلف جامعه و مردم، طی سالیان اخیر و بویژه دوران شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامات ارزنده ای در حوزه سلامت و استفاده از ظرفیت های بالقوه جامعه پزشکی در خدمت رسانی جهادی به آحاد مردم انجام داده و شهدای گرانقدری را در این مسیر تقدیم جامعه نموده است .



اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان خصوصا بسیجیان عرصه سلامت  تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشید .



به ارواح مطهر تمام بسیجیان شهید درود و سلام می فرستم و همنشینی با اولیا الهی و ائمه طاهرین علیهم السلام را  از ذات اقدس الهی برای ایشان مسئلت می‌نمایم.



حسینعلی شهریاری- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور



۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰/



پایان پیام

  • کد خبر : 331717
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار