خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/02 - 10:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مختار در انتقاد نسبت به مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه:

پارلمان اروپا چشم بر واقعیات روز دنیا بسته است/ مجلس انقلابی پاسخ درخوری به یاوه‌گویی‌های پارلمان اروپا خواهد داد

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم، ، ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مصوبه پارلمان اروپا را اقدامی مغرضانه خواند که نشان می‌دهد جهان غرب چشم بر واقعیات روز دنیا بسته است.

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده است تصمیمی نسنجیده، نابخردانه و غیرعادلانه و به معنای این است که اروپا با ادعای حمایت از حقوق بشر، چشم خود را بر ظلم و ستم و جنگ‌های نیابتی که در جهان انجام می‌شود، بسته است.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما شاهد بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده ورود پیدا کرده که مورد ظلم و ستم تروریست‌هایی همچون داعش واقع شده بودند که زاییده اقدامات جهان غرب هستند ورود پیدا کرده و در جهت نابودی آنها و نجات مظلومان و ستمدیدگان تلاش کرد.  



وی تصریح کرد: این تصمیم پارلمان اروپا نشان می‌دهد جهان غرب چشم بر واقعیات روز دنیا بسته است و اتخاذ تصمیماتش بر اساس دشمنی و کینه‌توزی‌هایی است که نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و هر روز به نوعی آن را نمایان می‌کند، کما اینکه یک روز به اغتشاشات داخل کشور دامن می‌زند و روز دیگر فعالیت‌های عدالت‌محورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامات تروریستی می‌خواند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بی‌تردید امروز اگر کشورهای همسایه ایران امنیتی را احساس می‌کنند مرهون تلاش‌های نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما این ادعای واهی پارلمان اروپا را محکوم می‌کنیم و قطعا مجلس انقلابی پاسخ درخوری به این یاوه گویی‌های پارلمان اروپا خواهد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355805
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار