خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 12:11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
نوروزی در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه:

پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش هر چه سریع‌تر پرداخت شود

نماینده مردم علی آباد بر ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش توسط سازمان برنامه و بودجه در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت، وزیر صمت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد خرید برنج کشاورزان، گفت: بارها و قبل از تصدی وزارتخانه توسط نیکبخت تذکر دادیم که براساس ظرفیت برنج وارد شود اما در حال حاضر برنج روی دست کشاورزان مانده است و در این رابطه انتظار داریم که اعتباری در اختیار وزیر جهاد کشاورزی داده شود.



وی با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت، گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال بر ضرورت مشارکت مردم تاکید کردند اما متاسفانه با بی‌توجهی نسبت به این موضوع تعرفه اینترنت افزایش یافته است.



نوروزی بر ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش توسط سازمان برنامه و بودجه در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: همچنین ضروری است حقوق کارکنان وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی، فوق العاده خاص پرستاران، بهورزان و کارکنان آزمایشگاه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373748
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار