خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 11:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
مقصودی در تذکری شفاهی:

وزرای صمت و کار به بحث رونق تولید و احیای واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان در بروجرد ورود کنند

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم، گفت: وزرای صمت و کار به بحث رونق تولید و احیای واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان در بروجرد ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: حادثه تروریستی و حادثه هولناک دشمنان شرور در به شهادت رساندن جمعی از دلدادگان مکتب ایثار و شهادت را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می نمائیم. بدون شک پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریست جهانی خواهد بود.



نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای صمت و کار، گفت: متاسفانه در سایه اقدامات مشمئزکننده باندی، کانون های قدرت و ثروت در شهرستان بروجرد، برخی که چهره آنان بیش از پیش برای مردم مکشوف و عیان شده در اجرای منویات مقام معظم رهبری و برآورد دولت مردمی از رونق تولید و احیای واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان ناراحت هستند و تمام سعی خویش را در ایجاد ناامیدی بر قاطبه مردم بنا نهاده اند و تمامی امکانات پیدا و پنهان خویش را در جلوگیری از این امر مبارک اختصاص داده اند، مردم آن ها را شناخته اند و امیدوارم مسئولین امر قاطعانه با این اقدامات باندی برخورد نمایند.



وی خطاب به وزیر کشور افزود: نص صریح قانون است که امکانات عمومی و شهرداری باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد. امروز فریاد اکثر قریب به اتفاق همه نامزدهای انتخاباتی در شهرستان بروجرد از این حجم ناعدالتی ها و بی قانونی ها که در سایه انفعال برخی که مسئولیت دفاع و صیانت از قانون را دارند و در بی تفاوت ترین حالت ممکن می باشند شاهد بی پرواترین اقدامات غیرقانونی در تامین منافع کانون های قدرت، ثروت هستند بلند است. مگر رهبر نفرمودند که بالاترین مصلحت اجرای قانون است و من فاطمه مقصودی زبان ملت در خانه ملت هستم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374140
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار