خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/21 - 13:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کولیوند:

وزارت کشور مقصر اصلی حوادث آبان ماه 98 نیست

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: بررسی ها نشان داده است که وزارت کشور مقصر اصلی حوادث آبان ماه 98 نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدجواد کولیوند در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به نطق میان دستور هفته پیش علی مطهری در مجلس، اظهار داشت: آقای مطهری در نطق خود گفتند همه تقصیرهای آبان ماه 98 متوجه وزیر کشور است در حالی که هیچ گزارش رسمی وزارت کشور را مقصر معرفی نکرده است.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به همراه مجتبی ذوالنوری عضو شورای امنیت کشور هستیم، بیان کرد: جلسه مشترکی در کمیسیون تلفیق با حضور مجموعه های مختلف وزارت کشور، وزارت اطلاعات و سپاه برگزار شد و در خصوص حوادث آبان ماه همه توضیح دادند.



وی با اشاره به اینکه استیضاح وزیر کشور در سال گذشته به کمیسیون امور داخلی کشور ارائه شد، افزود: در تاریخ های 19 و 25 آذرماه 98 جلساتی برگزار شد اما در جلسه 25 آذر تعداد امضاها کاهش یافت و استیضاح از دستورکار خارج شد. همچنین جلسه ای را کمیسیون اصل 90 در این زمینه برگزار کرد که توضیحات را دادند.



کولیوند ادامه داد: در خصوص حوادث آبان ماه سال 98 دستگاه های دیگری مانند وزارت نفت، وزارت صمت و وزارت اطلاعات نیز نقش داشتند و نباید همه مسئولیت را به دوش وزارت کشور بیاندازیم.



نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها نشان داده وزارت کشور مقصر اصلی حوادث آبان ماه سال 98 نیست./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 297656
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار