خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کوثری در تذکر شفاهی:

وتو آمریکا در رد آتش‌بس نشانگر ضرورت اصلاح ساختار سازمان ملل است

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: وتو آمریکا در رد آتش‌بس نشانگر ضرورت اصلاح ساختار سازمان ملل است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، اسماعیل کوثری در  نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن درود و سلام بر شهدا به ویژه شهدای فلسطین و غزه و همچنین تسلیت ایام سوگواریه فاطمیه (س) گفت: حضرت امام (ره) فرمودند که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، پس مرگ بر آمریکا! این مرد الهی دقیقاً تشخیص داد که سیاستمداران خبیث آمریکا و انگلیس این جرثومه فساد یعنی اسرائیل را در بین کشورهای اسلامی به وجود آورده تا با رسمیت بخشیدن به آن در سازمان ملل بین کشورهای مسلمان تفرقه‌اندازی کند.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس تأکید کرد: از سوی دیگر برنامه آنها این است که صادرات نفت در دنیا را به نفع خود کنترل کنند و سومین هدف اینکه این جنایتکار منافع خود را در منطقه از طریق این جرثومه فساد دنبال کند و کشورها را بدوشد.



وی افزود: در صحنه سازمان ملل در دو روز گذشته نیز دیدیم که چطور 13 سال کشور موافق آتش‌بس که رأی اکثریت را داشتند با یک رأی توسط آمریکا زیر پا گذاشته شدند و به علت حق وتو بار دیگر نمایان شد که ساختار سازمان ملل چقدر ناعادلانه است.



کوثری بیان کرد: ای آزادی‌خواهان جهان به پا خیزید که این ساختار باید اصلاح شود و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر ضرورت این اصلاح ساختار صحه می‌گذارد./




پایان پیام


  • کد خبر : 372881
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار