خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 15:46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
امیرآبادی فراهانی در اجلاس سالیانه بسیجیان استان قم مطرح کرد:

همدلی و هماهنگی؛ لازمه‌های سرعت بخشی در حل مشکلات در بعد کلان و خرد

نماینده مردم قم در مجلس در اجلاس سالیانه بسیجیان استان گفت: همدلی و هماهنگی از لازمه‌های سرعت بخشی در حل مشکلات در بعد کلان و خرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  احمد امیرآبادی فراهانینماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در اجلاس سالیانه بسیجیان استان در سالن جلسات کرامت استانداری قم، گفت: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای حاکم بر دولت باید برای ادامه توسعه و پیشرفت کشور بدنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مردمی باشیم.



وی افزود: با توجه به هزینه‌های جاری بالای دولت در کنار پررنگ‌تر شدن نظام تحریم‌ها لازم است تا از توان قابل‌توجه بخش خصوصی و ظرفیت مطلوب بخش مردمی استفاده مطلوبی شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم همدلی و هماهنگی را از لازمه‌ های سرعت بخشی در حل مشکلات در بعد کلان و خرد دانست و خاطرنشان کرد: اختلاف‌ سلیقه‌ها در عمل و تصمیم سازی باید کنار گذاشته‌ شده و برای حل دغدغه‌های عمومی چاره‌اندیشی درستی صورت بگیرد.



وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت، ادامه داد: با این‌ وجود دولت در بعد حمایتی خود در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جاری پای‌کار است و تمام ظرفیت خود را به کار گرفته است.



امیرآبادی  بابیان اینکه در قوانین کشور به استفاده از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف دولت توجه زیادی شده است، گفت: دراین‌ بین بسیج با توجه به شاکله و ساختار مردمی خود می‌تواند نقش بی‌بدیلی را ایفا کند.



نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیازمندی و دغدغه‌های زیادی از سوی مردم و جامعه احساس می‌شود که باید با توجه به امکانات و محدودیت‌های موجود، با برنامه‌ریزی‌های دقیق بیشترین خدمات به آن‌ها انجام بگیرد.



وی حوادث اخیر کشور را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: آنچه در این حوادث مشخص بود این است که دشمن تمام قوا و توان خودش را به میدان آورده بود؛ هرچند در داخل نیز در برخی امور مانند حوزه فرهنگ و آموزش کم‌کاری‌های احساس می‌شود که باید جبران شود.



نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هماهنگی بین مسوولان استانی را قابل‌تقدیر دانست و گفت: قم از جایگاه ممتاز و الهام بخشی برخوردار است و می‌توان بسیاری از مسائل را از این استان به سطح کلان تسری داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355656
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار