خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/10/12 - 15:56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
40 سالگی انقلاب:

همبستگی ملی و احساس مسئولیت اجتماعی، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: همبستگی ملی و احساس مسئولیت اجتماعی و همچنین همبستگی ملی با دنیای اسلام و محوریت قرار دادن نظام جمهوری اسلامی برای دنیای اسلام مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل شمارش نیستند افزود: باید ایران مقتدر امروز را با ایران دیروز مقایسه کرد. دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها از جمله علمی، نظامی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی حقیقتا با قبل از انقلاب قابل قیاس نیستند.



این که ایران در خاورمیانه و عرصه‌های بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد و معادلات دنیای استکبار را بر هم زده است به دلیل جایگاهی است که بعد از انقلاب اسلامی پیدا کرده است.



نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: امروز ایرانی بودن برای هر شهروند ایرانی یک افتخار بزرگی است و این از برکات جمهوری اسلمی است. اگر ایران در خاورمیانه و عرصه‌های بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد و معادلات دنیای استکبار را بر هم زده است و باعث شده دنیای غرب از ایران عصبانی باشد، به دلیل جایگاهی است که ایران بعد از انقلاب اسلامی پیدا کرده است.



عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ایران با تکیه بر علم جوانان رشد صعودی دارد تصریح کرد: این رشد در همه زمینه‌ها با تکیه بر علم جوانان و استعدادهای درونی و حتی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های انسانی و طبیعی در داخل کشور ایجاد شده است.



ایران با استقلالی که بدست آورده به دنیای غرب سیلی زده است



وی گفت: امروز دنیای غرب چشم دیدن ایران مقتدر را ندارد چرا که ایران تا قبل از انقلاب به عنوان یک سرباز در تمام زمینه‌های داخلی و خارجی باید همه فعالیت‌ها را با کسب اجازه انجام می‌داد اما امروز با استقلالی که به دست آورده به دنیای غرب و استکبار سیلی زده است.



همه جوانان ایرانی زبان نقد دارند



رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: همه ملت ایران مفتخر هستند که زیر لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی نفس می‌کشند چراکه توانستند آزادی انسانی و آزادی مدنی در چهارچوب اعتقادات دینی و ارزش‌های والای انسانی بدست آورند.



وی ادامه داد: امروزه جوانان کشور زبان نقد دارند و می‌توانند اوضاع داخلی و خارجی را نقد کنند و اندیشه‌های خود را به جامعه ارائه می‌دهند و این خود، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به درخشش جوانان ایرانی در سطح جهان افزود: جوانان ایرانی با استعدادهایی که در زمینه‌های دانشگاهی و علمی آموزشی دارند در همه علوم رتبه قابل قبولی در جهان و منطقه کسب کردند و این‌ها همه از برکات نظام جمهوری اسلامی است.



همبستگی ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی



عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس همبستگی ملی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در حال حاضر همبستگی ملی و احساس مسئولیت اجتماعی هر شهروند ایرانی در مقابل شهروندان دیگر و همچنین همبستگی ملی با دنیای اسلام و محوریت قرار دادن نظام جمهوری اسلامی برای دنیای اسلام مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.



وی خاطرنشان کرد: همه مردم با هر لهجه، زبان و فرهنگی که باشند با محوریت ایرانی بودن زندگی می‌کنند و با محوریت خانواده گسترده‌ای به نام ایران مقتدر و اسلامی نفس می‌کشند./



پایان پیام 

  • کد خبر : 270671
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار