خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 10:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
آزادی خواه:

نمایندگان مجلس دوازدهم در راستای اجرای قوانین مجلس یازدهم تلاش کنند

نماینده مردم ملایر در مجلس معتقد است قوانین بسیار خوبی در مجلس یازدهم تصویب شده است که نمایندگان مجلس دوازدهم باید با ایفای نقش نظارتی خود در راستای اجرای این قوانین تلاش کنند.

احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوعات اقتصادی که باید در اولویت کاری مجلس دوازدهم باشد، گفت: نظام مالیاتی کشور نیاز به اصلاح و به روزرسانی دارد چراکه نگرانی‌هایی برای مردم ایجاد کرده است، همچنین تامین امنیت غذایی مردم و کالاهای اساسی، مدیریت یارانه‌ها نیاز به تدبیر بیشتر دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت بالا بردن تراز تجاری با کشورهای همسایه در ادامه راه شهید عزیز ما حسین امیرعبداللهیان وزیر پیشین وزارت امور خارجه، افزود: باید این مسیر ادامه پیدا کرده و برای رونق ارتباط و دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اسلامی اقدامات جدی انجام شود.

وی با بیان اینکه آب مشکل اصلی کشور است که درصورت بی‌توجهی به حل این مشکل به یک ابرچالش برای کشور تبدیل خواهد شد، ادامه داد: بخش آب نیازمند بهترین و بروزترین مدیریت است همچنین کاهش ناترازی برق و گاز و بنزین با جدی گرفتن بهینه سازی مصرف سوخت ضرورت دارد.

آزادی خواه معتقد است قوانین بسیار خوبی در مجلس یازدهم تصویب شده است که نمایندگان مجلس دوازدهم باید با ایفای نقش نظارتی خود در راستای اجرای این قوانین تلاش کنند./

پایان پیام     

 

  • کد خبر : 379483
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار