خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/21 - 10:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
زارعی کیاپی در شورای اداری میاندورود:

اقتصاد دریاپایه باید عملیاتی و اجرایی شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری میاندورود تاکید کرد:اقتصاد دریاپایه باید عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری میاندورود با بیان اینکه اقتصاد دریاپایه باید عملیاتی و اجرایی شود، گفت: بارها بر تمرکز برنامه ریزی ها در موضوع اقتصاد دریاپایه که مورد اشاره ریاست جمهور بود، تأکید کرده‌ام.



وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود با نگاه عمیق خود این موضوع را مطرح کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت اقتصاد دریاپایه و همچنین کریدور شمال جنوب برای بهبود وضعیت اقتصادی و پیگیری جدی آن تا حصول نتیجه تأکید کرده‌اند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: ۱۵ کشور در همسایگی کشور ما هستند و دو هزار میلیارد مبادلات اقتصادی با این همسایگان وجود دارد که متأسفانه تنها دو درصد از آن سهم مازندران است که این میزان باید افزایش پیدا کند.



عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس همچنین به درخواست اخیر از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی برای حضور وزرای کشور، نیرو و جهاد کشاورزی در مازندران برای بررسی وضعیت کم آبی که گریبانگیر استان شده است، اشاره و خاطرنشان کرد: قطعاً تا حصول نتیجه لازم این موضوع حیاتی را پیگیری خواهم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359808
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار