خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/27 - 12:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

مردم عراق و لبنان با بصیرت، فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند

نماینده مردم فلاورجان گفت: مردم عراق چه سنی و چه شیعه و نیز مردم لبنان با هر گرایشی، باید از بصیرت خود استفاده کنند تا سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شوند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تحولات این روزهای عراق در پی دخالت بیگانگان اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از تحولات عراق که در ماه‌های گذشته و تا به امروز همگان شاهد آن بوده‌اند به نفوذ کشورهای خارجی به ویژه آل سعود، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی مربوط می‌شود.



 وی در ادامه افزود: شاید بخش اندکی از اعتراضات ماه های اخیر در عراق به مشکلات داخلی این کشور اعم از وضعیت نابسامان اشتغال، معیشت، فساد اداری و ...  مربوط می‌شود؛ اما بیشتر تحولات در عراق به جریان نفوذ و فعالیت نفوذی‌ها در این کشور باز می‌گردد.



نماینده مردم فلاورجان تاکید کرد: جریانات خارجی و بیگانه نگران این هستند که مبادا عراق شبیه به ایران شود و از ترس اینکه عراقی‌ها در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنها بایستند به دنبال ایجاد آشوب و ناآرامی در  این کشور هستند.



خشونت طلبان، پرورش یافته صهیونیست‌ها هستند



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: افرادی که با ایجاد خشونت در عراق به مال و ناموس مردم هم رحم نمی‌کنند؛ قطعا پرورش یافته صهیونیست‌ها هستند و اعمال آنها بیشتر شبیه به جنایات داعشی‌ها بوده است.



این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: جریانات خارجی به دنبال این هستند که معترضان عراقی دست به حرکات خشونت آمیز بزنند تا رعب و وحشت را در میان مردم بگسترانند و به آنها بفهمانند که هرکسی در مقابل ما ایستادگی کند، اینگونه برخوردها در انتظار آنها خواهد بود.



 موسوی لارگانی در پایان تصریح کرد: مردم عراق چه سنی و چه شیعه که هیچ فرقی هم نمی‌کند، بایستی از بصیرت اسلامی خود استفاده کنند تا سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان خود شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 292812
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار