خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/08 - 14:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی مطرح کرد:

مردم در حماسه نهم دی‌ماه منافع ملی را به سلائق سیاسی ترجیح دادند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد حماسه نهم دی ماه نشان داد مردم ایران برای تامین امنیت ملی در میدان حاضر می شوند و با کسی تعارف ندارند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، گفت: مردم ایران در نهم دی ماه از هر جناح و با هر سلیقه سیاسی، وارد عرصه شدند تا منافع ملی تامین شود.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران برای دستیابی به امنیت ملی منسجم هستند، اظهار کرد: تمامیت ارضی و اصل ساختار سیاسی دو مولفه تشکیل دهنده امنیت ملی محسوب می شوند از این رو مردم کشورمان اگر نقدی به عملکرد بخش های دولت و حاکمیت داشته باشند، در مورد امنیت ملی با کسی تعارف ندارند و همواره در میدان حاضر می شوند.



وی ادامه داد: بدون شک این روز حماسی موجب شد تمام بدخواهان نظام جمهوری اسلامی یکبار دیگر روسیاه شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت بهره گیری از پیام حماسه نهم دی ماه در شرایط کنونی کشور، افزود: بر این اساس می توان اذعان کرد اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند و تعرضی به سرزمین‌مان داشته باشد، همه مردم با هر نوع مذهب و حتی اقلیت های دینی و با هر نوع رویکرد سیاسی در میدان حاضر شده و اجازه تحقق چنین موضوعی را نخواهند داد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین همه باید تلاش کنیم تا اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی محقق شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 334632
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار