خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/01 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آذری خبرداد

قول مساعد وزیر ورزش برای تامین و تخصیص امکانات و اعتبارات لازم ورزشی شهرستان‌های قوچان و فاروج

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده وزیر ورزش برای تامین و تخصیص امکانات و اعتبارات لازم ورزشی شهرستان‌های قوچان و فاروج قول مساعد دادند.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر به برخی از مناطق و روستاهای حوزه انتخابیه ام بازدیدی داشتم و به دیدار و گفت و گو با مردم پرداختم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتم که اقداماتی برای حل مشکلات این عزیزان صورت پذیرفت.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس افزود: با پیگیری های انجام شده آقای نیکزاد، ریاست بنیاد مسکن برای بازدید بخش های مختلف به شهرستان های قوچان و فاروج سفری داشتند و از نزدیک در جریان پروژه های در حال ساخت و همچنین مشکلات مسکن روستاییان قرار گرفت و قول هایی نیز در این رابطه داده شد..



وی به دیدار با وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری اخذ امکانات ورزشی حوزه انتخابیه اشاره و بیان کرد: در روزهای گذشته نشستی با وزیر ورزش و جوانان داشتم که در این نشست مباحث مربوط به امکانات ورزشی حوزه انتخابیه مطرح و قول مساعد برای حل وضعیت نامطلوب امکانات ورزشی شهرستان داده شد.



این نماینده مردم در مجلس افزود: مطالبات درخواست شده از سوی وزیر ورزش اعم از تامین اعتبار پیست تارتان جهت بهره برداری ورزشکاران این رشته، تامین اقلام ورزشی مورد نیاز هئیت های ورزشی، تامین اعتبار جهت تعمیر، بهسازی و بازسازی استخر  سرپوشیده مهر قوچان و همچنین تخصیص و افزایش اعتبار  بزرگترین پروژه گود کشتی باچوخه کشور واقع در قوچان بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 331828
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار