خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدنژاد در تشریح نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

قول مساعد جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی لنگرود

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: در روزهای اخیر نشستی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات جاده ای حوزه انتخابیه، تکمیل راه های شهرستان و تخصیص قیر رایگان به پروژه های عمرانی صحبت شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

پرویز محمدنژادقاضی محله  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست با وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای اخیر نشستی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات جاده ای حوزه انتخابیه، تکمیل راه های شهرستان و تخصیص قیر رایگان به پروژه های عمرانی صحبت شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد موضوع روکش آسفالت 30 کیلومتر راه غیر شریانی شهرستان لنگرود، تامین اعتبار 5 کیلومتر جاده اصلی شلمان و تخصیص اعتبار 80 میلیارد دیگر برای تملک زمین های باقی مانده بوده است.



نماینده مردم لنگرود در مجلس بیان کرد: همچنین بر لزوم احداث رمپ ورودی و خروجی شهر کومله به کنار گذر لنگرود و تکمیل هرچه سریع تر اتمام سه کیلومتر جاده ارتباطی پیچ دیزین به میدان شهید املاکی و پل شهید املاکی تاکید شد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: انتظار می رود وزیر راه مساعدت ویژه ای داشته باشد تا این موارد هر چه سریع تر به بهره برداری برسد و مردم نسبت به خدمات رسانی دولت دلگرم شوند همچنین در این جلسه در خصوص اتمام پل شلمان رود و تعریض جاده ارتباطی اطاقور به کومله بحث و تبادل نظر شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374890
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار