خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/15 - 15:47
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
اکبری:

قلدرمابی ترامپ برای آمریکا پرهزینه خواهد بود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد وحدت ملی در بین بسیاری از کشورهای جهان اسلام و اتحاد ملی در داخل ایران شده است.

علی اکبری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به یاوه گویی های ترامپ پس از شهادت مظلومانه سردار رشید مقاومت حاج قاسم سلیمانی ،گفت: حرف هایی که ترامپ گفته و پیشاپیش ابراز کرده در واقع ورود به یک جنگ تمام عیار است.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدید ترامپ در هدف قرار دادن 52 نقطه فرهنگی کشور ادامه داد: حرف های ترامپ برای آمریکا هزینه بسیار بالایی دارد؛ قطعاً افکار عمومی جهان و حتی مردم آمریکا هم این قلدرمابی ترامپ را نمی پسندند و اصلا این این امکان وجود ندارد که بتواند چنین تحرکات نابخردانه ای انجام دهد. 



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به موضوع انتقام سخت در مقابل شهادت سردار مقاومت به فرموده رهبری،تاکید کرد: قطعا این جنایتی که از سوی آمریکایی‌ها شکل گرفته است، از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و در زمان و مکانی خاص ،پاسخ دندان شنکی به ترامپ و ایادی آن خواهد داد.



بیشتر بخوانید:





 



اکبری افزود: آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر است و پایبند به هیچ یک از قواعد و موازین بین‌المللی نیست و اقدام اخیر آمریکا نقض حاکمیت عراق بود، اما به هر حال برای ما از دست دادن سردار مقاومت هزینه بزرگی بوده و این حق انتقام برای همه ما محفوظ است.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد وحدت ملی در بین بسیاری از کشورهای جهان اسلام و اتحاد ملی در داخل ایران شده است، خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی قهرمان بین المللی جهان اسلام بوده و این سردار مرز نمی‌شناخت و در واقع نگاه ایشان به عمق استراتژی دشمن بود.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ این جنایت را خواهیم داد و ترامپ و همدستانش در زمان و مکان مناسب تقاص این رفتار خبیثانه خود را پس می دهند، تصریح کرد: آمریکا برای این حرکت خبیثانه هزینه بسیار بالایی باید پرداخت کند، آمریکا به حقوق بین المللی تجاوز کرده  و قوانین بین‌المللی را نیز زیر پا گذاشته شده و به حاکمیت سرزمینی یک کشور هم تعرض کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 293575
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار