خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/18 - 23:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کاظمی باباحیدری خواستار شد:

طرح تولید موتورهای الکتریکی در چهارمحال و بختیاری مطالعه شود

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تولید موتورهای الکتریکی (برقی) در چهارمحال و بختیاری مطالعه و سرمایه گذاری آن در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی کاظمی باباحیدری در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری صنعتی در چهارمحال و بختیاری که با حضور منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شد، تاکید کرد: راه اندازی این طرح با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم مطلوب به 13 میلیون یورو سرمایه گذاری نیاز دارد.



نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی، ارتفاع بالا و پایداری تابش نور خورشید در چهارمحال و بختیاری طرح تولید پنل های خورشیدی در این استان باید مورد توجه قرار گیرد.



کاظمی باباحیدری تصریح کرد: برای اجرای طرح انرژی های نو در چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری 6 میلیون یورویی نیاز است.



وی یادآور شد: رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای مشارکت در این طرح های اقتصادی پس مطالعه و رسیدن به نتیجه دلخواه نظر مثبت خود را اعلام کرد.



این نماینده مردم در مجلس دهم، نیز گفت: تنش زدایی در روابط خارجی و بهبود روابط بین الملل باید در کنار سرمایه گذاری های داخلی مورد توجه قرار گیرد.



اردشیر نوریان اظهار کرد: ورود جدی بخش خصوصی به حوزه صنعت و بهره مندی از توان بالای این بخش در سرمایه گذاری های مختلف یکی از مهمترین راهکارهای عملی رفع بیکاری و رسیدن به رونق اقتصادی است.



وی افزود: سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در پروژه های کوچک صنعتی با اشتغالزایی بالا در چهارمحال و بختیاری از مهمترین خواسته های مسئولان این استان محسوب می شود.



نوریان تاکید کرد: هم اینک رتبه بالای بیکاری چهارمحال و بختیاری در سطح کشور به عنوان مهمترین دغدغه مسئولان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی مورد توجه بوده و تلاش همگان برای رفع این مهم در دستور کار جدی است.



به گزارش ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای افتتاح همزمان 15 طرح صنعتی با 410 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی مستقیم 204 نفر به شهرکرد سفر کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 231217
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار