خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/18 - 10:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

طرح "اقدام متقابل" در پی دستور انتقام و به منظور تحقق مطالبه مردم تصویب شد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تهیه و تصویب طرح اقدام متقابل در برابر تروریسم دولتی آمریکا را گام پارلمانی در پی دستور انتقام رهبری از آمریکا و مطالبات مردم دانست.

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص «طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی» گفت: مجلس شورای اسلامی در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در پیام تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی که از "انتقام" صحبت کردند و مطالبات مردم و البته وظیفه انقلابی خود می‌بایست اقداماتی را انجام می‌داد از این رو طرح سه فوریتی را در دستور کار خود قرار داد.



نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی مباحثی پیرامون تروریستی خواندن سنتکام مطرح شده بود، نمایندگان با اصلاح این قانون تمام اعضای پنتاگون، شرکت‌ها، موسسات وابسته و عاملان و آمران شهادت سردار قاسم سلیمانی را به این لیست اضافه کردند.



وی افزود: بعد از حادثه ترور سردار سلیمانی، ترامپ اعلام کرد که با فرمان وی این کار انجام شده است، پنتاگون نیز اعلام کرد که فرمان رئیس‌جمهور آمریکا را اجرا کرده است از این رو مجلس شورای اسلامی تمام اعضای پنتاگون و ترامپ را تروریست تلقی کرد.



رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و شورای نگهبان با اذن مقام معظم رهبری برای سال 1398، 200 میلیون یورو اختصاص دادیم تا اقداماتی جهت انتقام صورت گیرد، شیوه و چگونگی هزینه کرد منابع به عهده شورای عالی امنیت ملی و سایر مسئولان خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 293722
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم