خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/09 - 14:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگلری مطرح کرد:

ضرورت پیگیری تحقق وعده رییس‌جمهور شهید برای بازگشایی مرزهای بانه وسقز

منتخب مردم بانه و سقز در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه معیشت مردم این منطقه در حالی به وضعیت مرز بستگی دارد که مرزهای این حوزه انتخابیه مسدود شده است از مخبر خواست تا به وعده رییس‌جمهور شهید برای بازگشایی مرزهای سیران‌بند بانه و سیف سقز عمل کند.

محسن بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات بخشی از مشکلاتی که در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد، گفت: متاسفانه این منطقه از نظر اقتصادی و معیشتی با مشکلات جدی مواجه است ضمن‌اینکه معیشت مردم این منطقه در حالی به وضعیت مرز بستگی دارد که در شرایط کنونی مرزهای این حوزه انتخابیه مسدود شده است.

منتخب مردم بانه و سقز در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: رییس جمهور شهید وعده داده بودند که هم مرز سیران‌بند بانه و هم مرز سیف سقز را بازگشایی کنند که متاسفانه ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه پیگیری این موضوع یکی از دغدغه‌هایی است که به طور جدی پیگیری خواهد کرد، تاکید کرد: امیدوارم آقای مخبر در مدت باقی مانده از عمر این دولت به این وعده جامه عمل بپوشاند تا به زودی شاهد بازگشایی این مرزها و بالتبع آن رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم این منطقه باشیم.

بیگلری یادآورشد: ایمن‌سازی جاده‌های این منطقه از دیگر دغدغه‌هایی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد چرا که این جاده‌ها به قتلگاهی برای همشهریان تبدیل شده است چراکه اکثر آنها تک بانده و بسیار خطرناک هستند و این در حالی است که مسیر بین‌المللی و پر تردد هستند.

منتخب مردم بانه و سقز در مجلس دوازدهم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون لازم است پروژه‌های ایمن‌سازی این جاده‌ها تقویت شوند و قطعات 40 کیلومتری که به یک پیمانکار سپرده شده به چند پیمانکار سپرده شود تا به سرعت در رقابت با یکدیگر نسبت به تکمیل این راه‌ها اقدام کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379126
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار