خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 12:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حدادی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت توجه وزارت نیرو به پروژه انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس از وزارت نیرو خواست تا پروژه‌های نیمه کاره این منطقه اعم از انتقال آب از سد طالقان را ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی در نشست علنی امروز (یکشنبه 20 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بسیار مهم جاده طالقان که پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد دارد تونل یک کیلومتری آن بیش از 7 سال است که از پیشرفت خوبی برخوردار نبوده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه پل راه آهن شهر هشتگرد بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما متاسفانه وزارت راه و شهرسازی به ویژه راه آهن توجه جدی نکرده و این پروژه بلاتکلیف مانده است ضمن اینکه پروژه کمربندی نظرآباد نیز پیشرفت خوبی نکرده است.

وی در تذکر به وزیر نیرو تصریح کرد پروژه بسیار مهم انتقال آب از سد طالقان به شهر نظرآباد در حالی افتتاح نشده است که تاکنون بیش از 600 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است هم چنین پروژه انتقال آب از سد طالقان به ساوجبلاغ و طالقان افتتاح نشده در حالی که 15 درصد از کار باقی مانده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد متاسفانه کشاورزان زحمت کش حوزه انتخابیه به دلیل قطعی برق با مشکلات جدی مواجه شده اند بنابراین انتظار می رود وزیر نیرو توجه جدی به تولید به خصوص در بخش کشاورزی داشته باشد.

حدادی افزود: هم اکنون برخی چاه‌های کشاورزی در این منطقه که بیش از 50 سال قدمت دارند پلمپ می شوند که این موضوع مشکلات جدی برای کشاورزان ایجاد کرده است بنابراین انتظار می رود وزیر نیرو برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشد/

پایان پیام

  • کد خبر : 379312
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار