خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/16 - 09:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
نجف زاده در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی مطرح کرد:

ضرورت اختصاص اعتبار و نگاه ویژه به موضوع مقاوم سازی واحدهای روستایی

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی بر ضرورت اختصاص اعتبار و نگاه ویژه به موضوع مقاوم سازی واحدهای روستایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده خوی با حضور وزیر کشور گفت: باید به مناطق زلزله خیزی نظیر خوی توجه ویژه شود زیرا این شهرستان در کمتر از سه سال گذشته درگیر زلزله در منطقه قطور و خوی بوده و در روزهای اخیر بازهم درگیر این حادثه طبیعی غیرمترقبه شده است.



وی با قدردانی از حضور وزیر کشور در مناطق زلزله زده افزود: در سه روز گذشته، همواره محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در این مناطق حضور داشتند و تصمیمات خوبی هم اتخاد شده است.



نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته باید یک کار اساسی در خصوص حوادث صورت گیرد و مطالعات آمایش سرزمین هم انجام شود.



نجف‌زاده یادآور شد: اختصاص اعتبار و نگاه ویژه به موضوع مقاوم سازی واحدهای روستایی از جمله مواردی است که باید در این شرایط مورد توجه قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 349738
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار