خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/29 - 11:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مقصودی در رابطه با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

صادق مالواجرد تمام سطوح مدیریتی را پله به پله طی کرده است/ توانمندی هیچ ارتباطی با جنسیت ندارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خانم فرزانه صادق مالواجرد که برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی دولت معرفی شده از بدنه وزارت راه و شهرسازی است، وی تمامی مراحل مدیریتی را از پایین ترین تا بالاترین سطوح را بدون استفاده از رانت و پله به پله طی کرده است.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه جنسیت مانع رشد و رسیدن به مطلوب نشده و توانمندی هیچ ارتباطی با جنسیت افراد ندارد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: خانم فرزانه صادق مالواجرد که برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی دولت معرفی شده از بدنه وزارت راه و شهرسازی است، وی تمامی مراحل مدیریتی را از پایین ترین تا بالاترین سطوح را بدون استفاده از رانت و پله به پله طی کرده و لذا هیچ مانعی برای موفقیت وی در بخش های مختلف مدیریتی وجود نداشته است.

وی عنوان کرد: خانم صادق مالواجرد در جایگاه وزیر راه و شهرسازی با ایجاد همگرایی در بدنه وزارت راه و شهرسازی از مشاوران، متخصصان، مدیران و معاونان توانمند نیز استفاده خواهد کرد. وزیر پیشنهادی راه، تنها زن وزیر پیشنهادی بوده و سهم بانوان در هیات دولت باید مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری در خارج از کشور منتظر عدم تایید صلاحیت خانم صادق مالواجرد ازسوی نمایندگان هستند تا هزینه تحمیل شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه توجه به توانمندی بانوان همواره در مکتب انقلاب اسلامی و دیدگاه امامین انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است عنوان کرد: ما در گذشته از حضور یک بانو در جایگاه وزیر بهداشت تجربه بسیار خوب و موفقی داریم؛ امیدوارم در حوزه‌های دیگر و دولت‌های آینده بیش از این به توانمندی بانوان توجه کرده و زنان جایگاه ویژه ‌ای در سطوح مختلف مدیریت کشور داشته باشند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 382522
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی