خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/09/21 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی تشریح کرد:

سفر اعضای کمیسیون شوراها به منطقه چابهار برای بررسی مشکلات مناطق آزاد و گمرکات/ ارائه گزارش سفر به هیات رئیسه مجلس

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با یادآوری سفر اعضای این کمیسیون از منطقه چابهار، گفت: مشکلات مناطق آزاد و گمرکات در جریان این سفر بررسی و بعد از اتمام بازدید تهیه و به هیات رئیسه تقدیم خواهد شد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح بازدید کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از منطقه آزاد چابهار، گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس یکشنبه شب به منطقه آزاد چابهار سفر کرد و روز دو‌شنبه (20 آذرماه) از 2 اسکله شهید کلانتری و شهید بهشتی این منطقه بازدید داشت.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در ادامه به بازدید از پروژه‌های فولادسازی، پتروشیمی و کارگاه‌های پلاستیک و برنج پرداخت، امروز صبح (سه شنبه 21 آذرماه) نیز از حاشیه شهر چابهار، ساحل و کوه‌های مرخی این منطقه برای پیگیری مسائل حوزه گردشگری بازدید شد.



وی افزود: امروز عصر(سه شنبه 21 آذرماه) نیز با بازدید از منطقه کنارک مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و مسائل و مشکلات مناطق آزاد و گمرکات مطرح و ارزیابی شد تا به دنبال ارائه لایحه افزودن تعدادی از مناطق کشور به مناطق ویژه و آزاد ضرورت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.



سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این کمیسیون بعد از اتمام بازدید، گزارش تهیه شده را به هیات رئیسه تقدیم خواهد کرد، ضمن آنکه هنگام بررسی و تصویب لایحه مذکور دولت با مستندات بیشتری کار خود را انجام خواهیم داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 222586
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار