خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/24 - 16:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
حسین پور نوشت:

سفره مردم،سیاسی ترین متغیر اقتصادی است

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در رشته توئیتی تاکید کرد:اولویتم در رأی دادن به کابینه پیشنهادی،توسعه اقتصادی و عمرانی توأم با عدالت است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت:

‏با معرفی وزرای پیشنهادی،در حال ارزیابی کارنامه و برنامه ی ایشان هستم. دغدغه ام دغدغه ی مردم است.برایم سفره مردم،سیاسی ترین متغیر اقتصادی است.مردم نگران نان خود هستند و تیم اقتصادی دولت باید فارغ از هر حاشیه ای، دغدغه ی سفره مردم را داشته باشد.
به وزیری که اولویت اولش ‏رسیدگی به معیشت مردم نباشد رأی نخواهم داد. به وزیری که با درد مستأجران نا آشناست، به وزیری که درد بی کاری و محرومیت را نمی داند و نمی فهمد، رأی نخواهم داد.
من از وزرای پیشنهادی کار می خواهم. از وزیر نیرو آب و برق ارزان و پایدار می خواهم. از وزیر نفت تسریع در گازرسانی به روستاها ‏را می خواهم.

از وزیر راه و شهرسازی،مسکن ارزان و رسیدگی به وضعیت نابسامان راه های مواصلاتی را می خواهم.بازی های سیاسی و سیاست زدگی را آفت می دانم و اولویتم در رأی دادن به کابینه پیشنهادی، توسعه اقتصادی و عمرانی توأم با عدالت است.

  • کد خبر : 382231
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار